Direktlänk till inlägg 23 december 2011

God Jul alla läsare, and spinglo goes on!

Av Anders Erko - 23 december 2011 08:00

Hej alla glada, mitt i julgansklädning, rullning av köttbullar och allt annat julstök har jag fått en liten lucka nu på morgonkulan puh. Vill ta tillfället i akt och önska alla mina följa en riktigt God Jul !.

Vi kommer ha fullt ös med massa syskon, syskonbarn och grannar hela julen lång som faktiskt ska bli supermysigt som vanligt. Dock är det många som är lite småkrassliga så jag hoppas jag verkligen klarar mig ifrån att bli sjuk. har sedan gammalt ett helt uselt immunförsvar :-(.


Har btw faktiskt köpt tre kaffemaskiner från partner siten till spinglo
som ni hittar här http://www.corecofe.com/.  Dels för vårt egna hushåll men sen tänkte jag att det är ju de perfekta julklapparna. Att kunna ge en familj en lyxig kaffemaskin som kan bjuda på lite vardagslyx är ju ngt som alla borde kunna få unna sig med. Har redan packat upp vårna egna och det är riktigt bra kaffe måste jag ärligen erkänna, även om maskinerna kostar en del är själva påfyllnadskapslarna inte superdyra vilket gör att man vinner in det på sikt. Alltså om man jämför lite vad konkurrenterna tar. Annars har jag forsatt följa spinglo med spänning och måste verkligen säga att gillar deras funktion med  att jag får mina flöden från aftonbladet, tv.nu, spelinfo, börsnytt, DI, mm på en och samma sida. Har tidigare stört mig på att de widgets jag har på mitt skrivbord på burken har försvunnit i allt hav av andra ikoner och filer. Jag använder spinglo som min startsida vilket gör att då ser jag ju inte mitt skrivbord vilket gör att jag får en snabb överskådlig bild om vad som hänt och skräddasytt efter mitt egna intresse. Sen väljer jag själv vad jag villl klicka mig vidare på och läsa mer om. Hoppas de behåller samma snygga design när de ska integrera nya funktioner och samarbeten. Mina kollegor som är singlar har börjat använda deras datingsida, vilket tydligen fungerar mycket bra :-). De berättade att de använder faktiskt deras videodate funktion som är lite nytänk minst sagt.  Jaja , måste återgå till julstäket nu men jag uppdaterar er snart igen.


God Jul nu


hej hej

 

 
 
Ingen bild

Jeffe

27 december 2011 15:24

God Jul på dig med,och lycka till med köttbullarna, kaffet och om jag har tid nu i mellandagarna ska jag ta mig en kik på spinglo.
God Jul

Anders Erko

28 december 2011 12:50

Tack Jeffe

 
Ingen bild

Sara

27 december 2011 15:25

God jul hoppas allt går bra för dig.

 
Ingen bild

Nicke B

27 december 2011 15:25

Tack för tipset om spinglo,gillar den redan.

 
Ingen bild

Uffe

27 december 2011 15:26

God Jul på dig me,hoppas det går bra med allt julstök också

 
Ingen bild

Ann-Marie

27 december 2011 15:27

Oj spinglo, vilken snygg site och praktisk med. Tack ska du ha nu är frågan när jag ska börja data :-)

 
Ingen bild

Liselotte

27 december 2011 15:27

Vilka möjligheter som man kan göra via denna plattform.Brukar ha koll på nya online tjänster men missat spinglo totalt.

Anders Erko

28 december 2011 12:49

Va kul att du gillar spinglo Liselotte

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Erko - 16 maj 2012 14:01


Vad är Spinglo? Det fick jag som fråga idag på lunchen, vilket jag förklarade väldigt mycket utifrån den input som man kan hitta på deras sida. Så mycket av detta är taget därifrån, sen har jag min egna uppfattning som jag även skrivit om i tidigare...

Av Anders Erko - 14 maj 2012 13:45

Hej alla glada va ett tag sen sist!   Har haft fullt upp och inte haft världens tid över för bloggen,men nu fick jag en lucka och tänkte ge er lite goda nyheter.       Spinglo lanserade för en tid sen en helt ny clean design i sitt arbe...

Av Anders Erko - 2 april 2012 13:31


Hej nu har en ny  unik shopping portal släppts på  spinglo . Får hela tiden frågor om hur man blir medlem och du måste idagsläget ha en injudan vilket jag skrivit i tidigare blogginlägg. Men för er som missa den kommer den nu igen:-). MIn inbjudnin...

Av Anders Erko - 23 mars 2012 17:00

Ville bara önska alla mina läsare en riktigt skön helg, haft en galen vecka. Så ska bli riktigt skönt att vila upp sig.   Trevlig helg till er alla   hej svejs och sköt om er   Anders ...

Av Anders Erko - 8 mars 2012 11:30


    Hej i vårvädret, måste bara säga till er att shit va kul funktionaliteten med spinglo är, när det kommer till det här med nyhetsflöden. Eller om man ska va lite mer internationell det här med "feeds" :-). Så jäkla smart jag sparar in så sjuk...

Ovido - Quiz & Flashcards