Alla inlägg under januari 2012

Av Anders Erko - 29 januari 2012 18:42

Hallå på er kära läsare, hoppas ni mår bra och fått en trevlig helg so far. Själv ska jag avrunda denna söndag med lite svensk action iform av Hamilton med Persbrandt i huvudrollen. Ska bli kul att se den så jag har en del förväntningar på denna film. Annars har det varit en raltiv lugn helg, med middagsbjudning i fredags och bara vikla igår lördags och idag har jag egentligen bara tränat och fikat med ngr vänner.


Men ha en myspys söndag nu alla,


hej svejs


och glöm inte att surfa in och regga er på www.spinglo.com om ni inte redan är medlemmar. Har alltid trott att kommer det mkt medlemmar går det snabbar med nyfunktioner:-). Hehe, även om det hänt en hel del sen sist inne på spinglo.




Av Anders Erko - 27 januari 2012 16:48

Såg precis att de visar massa softa filmer ikväll, sweet att man har canal plus alltså.Har jobbat järnet hela veckan och ska bli skönt med fredagsmys ikväll.

Tänkte passa på att fråga mina läsare om ni kan tipsa om lite bra filmer, för att ni ska få en känsla av vad jag gillar, så är ngr av mina favoriter pulp fiction,true romance, snatch, heat, kill bill mfl. 


Skicka tips till mig tack.


Ha en mysig fredag 



Av Anders Erko - 10 januari 2012 16:15

Halloj på er tänkte bara säga att fick reda på att min kollega träffat en ny kärlek via spinglo. Deras partnersite JAGODU som faktiskt är en riktigt schysst plattform.Som om man jämför med de datingsiter som finns idag har en rad balla nyskapande funktioner.Checka in denna för jag tror det funkar :-) Du hittar registreingen här


Va bara det jag ville säga.


Ha det gött



     

Ovido - Quiz & Flashcards