Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Biotajm ikväll,med tickets som jag faktiskt fått av en spinglo friend!

Av Anders Erko - 29 januari 2012 18:42

Hallå på er kära läsare, hoppas ni mår bra och fått en trevlig helg so far. Själv ska jag avrunda denna söndag med lite svensk action iform av Hamilton med Persbrandt i huvudrollen. Ska bli kul att se den så jag har en del förväntningar på denna film. Annars har det varit en raltiv lugn helg, med middagsbjudning i fredags och bara vikla igår lördags och idag har jag egentligen bara tränat och fikat med ngr vänner.


Men ha en myspys söndag nu alla,


hej svejs


och glöm inte att surfa in och regga er på www.spinglo.com om ni inte redan är medlemmar. Har alltid trott att kommer det mkt medlemmar går det snabbar med nyfunktioner:-). Hehe, även om det hänt en hel del sen sist inne på spinglo.




 
 
Anton

Anton

29 januari 2012 18:49

Vem diggar inte spinglo, deras dating is killing shit. Massa fina singeltjejer:-).

http://www.spinglo.com

 
Sandra

Sandra

29 januari 2012 18:50

Hamilton är bra! Även om kritiken är väldigt blandad.

http://www.sf.se

 
Samir

Samir

29 januari 2012 18:51

Fick nyligen hem kaffemaskin via spinglo som du skrev om tidigare, och är så nöjd sjukt mycket godare kaffe än den jag hade tidigare. Så tack för tipset.

http://www.spinglo.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Erko - 16 maj 2012 14:01


Vad är Spinglo? Det fick jag som fråga idag på lunchen, vilket jag förklarade väldigt mycket utifrån den input som man kan hitta på deras sida. Så mycket av detta är taget därifrån, sen har jag min egna uppfattning som jag även skrivit om i tidigare...

Av Anders Erko - 14 maj 2012 13:45

Hej alla glada va ett tag sen sist!   Har haft fullt upp och inte haft världens tid över för bloggen,men nu fick jag en lucka och tänkte ge er lite goda nyheter.       Spinglo lanserade för en tid sen en helt ny clean design i sitt arbe...

Av Anders Erko - 2 april 2012 13:31


Hej nu har en ny  unik shopping portal släppts på  spinglo . Får hela tiden frågor om hur man blir medlem och du måste idagsläget ha en injudan vilket jag skrivit i tidigare blogginlägg. Men för er som missa den kommer den nu igen:-). MIn inbjudnin...

Av Anders Erko - 23 mars 2012 17:00

Ville bara önska alla mina läsare en riktigt skön helg, haft en galen vecka. Så ska bli riktigt skönt att vila upp sig.   Trevlig helg till er alla   hej svejs och sköt om er   Anders ...

Av Anders Erko - 8 mars 2012 11:30


    Hej i vårvädret, måste bara säga till er att shit va kul funktionaliteten med spinglo är, när det kommer till det här med nyhetsflöden. Eller om man ska va lite mer internationell det här med "feeds" :-). Så jäkla smart jag sparar in så sjuk...

Ovido - Quiz & Flashcards