Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Hamilton va bra nu till helgen blir det ny film

Av Anders Erko - 1 februari 2012 17:00

Hej igen, kan börja med att säga att hamilton var faktiskt bra. Kan bero på att jag verkligen gillar Mr Persbrandt.

Annars har vecka rullat på bra utan ngr större avvikelser. Eller ja en stor grej som hänt är ju det galna vädret. Känns som hela Sverige stannar upp för man inte är beredd på detta väder. Men å andra sidan borde man väl kunnat räkna ut detta m,ed lillfingret eftersom december va ju ett stort skämt om man tänker att det ska vara en riktig vintermånad.

Har goda nyheter också kring spinglo,en site som jag följer som ni redan vet sen tidigare. Nu går det att lägga sina favoriter, bookmarks, sen märker man även att det finns en mkt större utbud av inlagda officiella nyhetsflöden. Som tyder på att andra användare faktiskt lagt in många av deras favoriter. Så ska bli fortsatt kul att se vad som händer, fick höra en kompis att spinglo sprider sig snabbt  runt om i världen så det är väl säkert bara en tidsfråga innan vi har det på en massa olika språk. Ska bli kul och följa vidare utvecklingen av denna site.


Ha det bra nu och hoppas ni får en bra vecka. Hör av mig  till helgen med lite nyheter och sen också ska jag klura på vilken film det blir på söndag.


Hej svejs


www.spinglo.com

 
 
jennie

jennie

5 februari 2012 15:30

Tyckte du Hamilton va bra, jag tyckte den va superdålig. Den höll inte alls tyvärr. Men smaken är som baken dock har du bra smak gällande siter. Då jag verkligen gillar spinglo med.

http://www.spinglo.com

 
Ingen bild

Steffo

5 februari 2012 15:30

Hamilton rockar, bästa filmen på länge!

 
Ingen bild

Karin

6 februari 2012 16:09

Tycker Hamilton sög.

 
Danne

Danne

6 februari 2012 16:16

tack för tipset angående spinglo, grym site.Men känns som det finns mer att göra.

http://www.spinglo.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Erko - 16 maj 2012 14:01


Vad är Spinglo? Det fick jag som fråga idag på lunchen, vilket jag förklarade väldigt mycket utifrån den input som man kan hitta på deras sida. Så mycket av detta är taget därifrån, sen har jag min egna uppfattning som jag även skrivit om i tidigare...

Av Anders Erko - 14 maj 2012 13:45

Hej alla glada va ett tag sen sist!   Har haft fullt upp och inte haft världens tid över för bloggen,men nu fick jag en lucka och tänkte ge er lite goda nyheter.       Spinglo lanserade för en tid sen en helt ny clean design i sitt arbe...

Av Anders Erko - 2 april 2012 13:31


Hej nu har en ny  unik shopping portal släppts på  spinglo . Får hela tiden frågor om hur man blir medlem och du måste idagsläget ha en injudan vilket jag skrivit i tidigare blogginlägg. Men för er som missa den kommer den nu igen:-). MIn inbjudnin...

Av Anders Erko - 23 mars 2012 17:00

Ville bara önska alla mina läsare en riktigt skön helg, haft en galen vecka. Så ska bli riktigt skönt att vila upp sig.   Trevlig helg till er alla   hej svejs och sköt om er   Anders ...

Av Anders Erko - 8 mars 2012 11:30


    Hej i vårvädret, måste bara säga till er att shit va kul funktionaliteten med spinglo är, när det kommer till det här med nyhetsflöden. Eller om man ska va lite mer internationell det här med "feeds" :-). Så jäkla smart jag sparar in så sjuk...

Ovido - Quiz & Flashcards